Uppdatering:

Tönkte bara säga att nu tog jag faktiskt lite mer choklad. Jag har tre chokladkakor med olika fyllning så jag bryter en bit av alla tre. Tillsammans blir bitarna ungefär som en vanlig stor ruta som de mörka chokladerna (Lindt's och såna) är.
De två mörka är lite beska, tyckte om mörk choklad förut (eller tvingade jag mig till det för att det var "nyttigast"?!) men den ljusa är så god! Bara smälter i munnen... Dessutom är den fylld med kokos som råkar vara en av mina absoluta favoritsmaker!

Kommentarer
Postat av: Blackberry

Ät den som du tycker är godast! Det är det som är att leva och njuta :D

2008-05-23 @ 20:53:47
URL: http://blackberry.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0